Emiriah Arab BersatuTeknologi produksi pengubah tenggelam minyakPembangunan formal

  • masa pelepasan:2024-03-09 19:44:50
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:199
  • Penerangan pantas:

    Emiriah Arab Bersatu,Kaedah dan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasaGaris kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a,

Kandungan artikel

Kaedah dan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa

Garis kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a,Emiriah Arab BersatuPengatur tenaga periodik untuk menyimpan pengubah tenggelam minyak, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah, dan wayar mendarat, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.

Emiriah Arab BersatuBagaimana untuk membuat minyak untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak?

Penukar jenis kering terdiri dari dua resisten pembuluhan, yang menghasilkan empat kumpulan kabel: & ldquo; Y[UNK]y”[UNK]& ldquo; Dy”& ldquo; Y[UNK]d” Dan & ldquo; D[UNK]d”. Di China, hanya & ldquo; Y[UNK]y” Dan & ldquo; Y[UNK]d”. Kerana terdapat juga dua jenis sambungan Y dengan wayar neutral dan tanpa wayar neutral. Jika tiada wayar neutral, semua tanda tidak akan ditangkap. Jika ada wayar neutral, huruf N akan ditambah selepas huruf y Inggeris. N menunjukkan bahawa garis neutral mempunyai wayar pendaratan pengubah. Kumpulan kabel Yn. Apabila UAB meliputi UAB,Emiriah Arab BersatuHarga pengubah jenis kering diulang, tangan minit menunjuk ke & ldquo; ” Dalam kumpulan wayar baru, guna & ldquo; ” menunjukkan.

Dar ChabanneBunyi dalam kes kegagalan fasa

Apakah mod kawat pengubah jenis kering?

Pengubah kuasa adalah pengubah fasilitas sokongan idealisasi untuk kabinet tengah dan kabinet tegangan tinggi pada tahap ini, dan boleh dilengkapi dengan kasing perlindungan keselamatan menurut gred yang berbeza yang tahan air. Terapkan kepada bangunan-tingkat berbilang Bisnes lapangan terbang. Binaan terowong Perusahaan kimia Tanaman dan lokasi persekitaran alam yang unik atau kunci lain.


Emiriah Arab BersatuTeknologi produksi pengubah tenggelam minyakPembangunan formal



kV dan di atas & plusmn; Tiada muatan tenaga nominal; Sebahagian dari pemutus sirkuit bagi tukar kuasa tap dipasang dalam silinder kertas yang mengisolasi resin fenolik, dan silinder kertas yang mengisolasi dipasang pada bingkai kayu. Operasi rocker sebenarnya tersambung dengan pemutus sirkuit dinamik bagi tukar kuasa tap mengikut rod mengisolasi kayu. Switch kuasa pada muatan tap matikan diasingkan dari tanah oleh silinder kertas yang mengisolasi pada switch kuasa sendiri dan had mengisolasi.

Peranti pendaratan dua titik dari inti besi disebabkan oleh bekas penywelding sisa;

Minyak dalam mesin dan peralatan tangki penyimpanan minyak secara umum akan berdiri selama jam sebelum mengambil sampel; Apabila mengambil sampel pada pengubah kuasa dalam operasi, ia tidak perlu diam.

Pengurusan kualitiLupakan operasi muatan pengubah kuasa: jika muatan berfungsi untuk masa yang panjang,Emiriah Arab BersatuPengubah jenis kering 1250kva, ia akan menyebabkan koil elektromagnetik panas, izolasi akan lambat tua, dan sirkuit pendek antara kotak akan gagal Kegagalan sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek untuk kesalahan tanah dan penyelesaian minyak.

In order to better reduce the probability of short-circuit fault of relay protection dry-type transformer, pengubah jenis kering patut berfungsi di bawah kapasiti bernilai, sementara pengubah minyak mempunyai kapasiti kerja muatan yang lebih baik.

Di mana yang baikPemburukan pengisihan Solenoid

Pembuat Transformer biasanya mengadopsi kising perlindungan IP, yang boleh mengelakkan masukan tanah yang kuat dengan diameter lebih dari mm dan haiwan seperti tikus, ular, kucing dan burung, yang menyebabkan kesalahan umum yang jahat seperti kesalahan sirkuit pendek dan kegagalan kuasa, dan menyediakan penghalang alam yang selamat bagi bahagian yang bertenaga. Jika peralatan pengubah perlu berada di luar, kasing perlindungan IP boleh diadopsi. Selain perlindungan IP di atas, ia boleh menghindari & DEG dengan bisektor; Air jatuh di sudut. Namun, penguncian IP akan mengurangi kapasitas pendinginan pengubah, jadi perhatikan pengurangan volum operasinya.

Guna bahan serat untuk menutup bolt untuk mencapai tujuan mengawal kebocoran. Yang lain ialah untuk memadam bolt (kacang), memadam pemindah filem biru Fushi di permukaan, kemudian ketat selepas memadam bahan-bahan mentah di permukaan. Selepas kering, tujuan rawatan boleh dicapai.

Emiriah Arab BersatuKebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminat

Jika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagal, sisi bawah penukar akan dibuka dan sebahagian yang sesuai akan diletakkan. Apabila penukar yang ditenggelamkan minyak terbakar, minyak tidak boleh dilepaskan untuk menghindari kejadian penukar yang ditenggelamkan minyak. At the same time, use detection equipment to put out the fire immediately. Untuk tidak mengembangkan bahaya, pasukan kebakaran mesti diberitahu.

Fuse tenaga tinggi penukar memecahkan satu fasa;

EmiriahArabBersatuMaklumat produk lain
  • Fijicameroon_ departments. kgmJembatan pengangkutan yang tetapPenawaran dan permintaan pasaran berad

    Fijicameroon_ departments. kgmJembatan pengangkutan yang tetapPenawaran dan permintaan pasaran berad

  • Fijicameroon_ departments. kgmPlatform mengangkat selai aluminium elektrikAnalisis rantaian perubaha

    Fijicameroon_ departments. kgmPlatform mengangkat selai aluminium elektrikAnalisis rantaian perubaha

  • Fijicameroon_ departments. kgmLif mikro rumah tangga kecilJenama mana yang berprestasi baik

    Fijicameroon_ departments. kgmLif mikro rumah tangga kecilJenama mana yang berprestasi baik

  • LanzhouBerapa banyak pengubah jenis kering 1250Apakah gangguan grid kuasa biasa

    LanzhouBerapa banyak pengubah jenis kering 1250Apakah gangguan grid kuasa biasa

  • Bandar HandanPlatform angkat hidraulikKeberkesanan produktiviti

    Bandar HandanPlatform angkat hidraulikKeberkesanan produktiviti

  • Bandar HandanJembatan naik bimbit hidraulikSepuluh akal sehat

    Bandar HandanJembatan naik bimbit hidraulikSepuluh akal sehat

  • ZhuangheJembatan pengangkutan yang tetapSebelum beroperasi, pengetahuan pembuatan jentera am ini mas

    ZhuangheJembatan pengangkutan yang tetapSebelum beroperasi, pengetahuan pembuatan jentera am ini mas

  • ZhuanghePlatform mengangkat tali aluminumMeningkatkan petunjuk, mengurangkan kos dan meningkatkan pe

    ZhuanghePlatform mengangkat tali aluminumMeningkatkan petunjuk, mengurangkan kos dan meningkatkan pe

  • segera:Peringatan: Maklumat Emiriah Arab BersatuTeknologi produksi pengubah tenggelam minyakPembangunan formal memberi anda Emiriah Arab BersatuTeknologi produksi pengubah tenggelam minyakPembangunan formal oleh syarikat kami, perkhidmatan Emiriah Arab BersatuTeknologi produksi pengubah tenggelam minyakPembangunan formal dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Emiriah Arab BersatuTeknologi produksi pengubah tenggelam minyakPembangunan formal, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Emiriah Arab BersatuTeknologi produksi pengubah tenggelam minyakPembangunan formal. Emiriah Arab BersatuTeknologi produksi pengubah tenggelam minyakPembangunan formal di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Emiriah Arab BersatuTeknologi produksi pengubah tenggelam minyakPembangunan formal, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!